| 
	
 | 
	
	
	 | 
	
						 
						
						 | 
						
						25 kwietnia, po intensywnych ptrzygotowaniach, odbyło się nabożeństwo do Ducha Świętego za klasę trzecią, która następnego dnia pisała egzamin gimnazjalny. O godz. 15:30 trzeciaki ze swoją wychowawczynią - siostrą Rut, ich Rodzice, Nauczyciele, Siostry oraz Uczennice zgromadzili się w Mauzoleum Piastów Śląskich, aby tam prosić o potrzebne łaski.
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| Rada SU wspomagana przez koleżanki na chwilę przed rozpoczęciem uroczystości 
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Surowy wystrój w surowym wnętrzu - ołtarz przygotowany do wystawienia Najświętszego Sakrmentu. 
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| Uczennice trzeciej klasy przygotowywały się do wejścia przed wejściem do Mauzoleum.
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Po czym procesyjnie weszły na nabożeństwo (na czele kroczy ich wychowawczyni, s.Rut).
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| Goście specjalni - trzecia klasa - usiedli po obu stronach ołtarza: po prawej
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| na początku czytano fragmenty z Pisma św. (Ewa)
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
						
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Potem była inscenizacja zesłania Ducha Świętego na Maryję i Apostołów w dniu Pięćdziesiątnicy. 
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| Przed zesłaniem Ducha apostołowie pozostawali zastraszeni, apatyczni i niewiedzący co robić.
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Aż przyszedł Duch Święty i udzielił im swojego światła.
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Uczennice klasy trzeciej wzięły światło Ducha od Apostołów oraz  Jego dary.
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| W trakcie kontemplacji trzeciaki pisały osobiste listy do Ducha Świętego, 
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| po czym je wrzucały do skrzynki przed ołtarzem.
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						
	 | 
	 | 
	 
	 
	
	
	  | 
	 
	 
 |