| 
	
 | 
	
	
	 | 
	
						 
						
						 | 
						
						Zakończenie roku szkolnego okazało się jednym z bardziej uroczystych dni w naszej Skole, i to nie tylko dlatego, że za dwie godziny miały się rozpocząć wakacje. W powietrzu czuło się atmosferę święta - to był bardzo dobry rok dla naszej Szkoły i, co bardzo ważne, przebogaty dla naszego Samorządu Uczniowskiego. Oto krótka relacja fotograficzna z tego dnia, a po więcej odsyłamy na  stronę szkolną do Galerii/uroczystości.
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| Służą po raz ostatni na naszej Mszy św. - Marta i Wika w akcji.
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Na auli - wywołane przez swojego opiekuna, Rada SU w pełnym składzie.
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| Dziewczęta (liderki Sekcji) dziękowały tym osobom, które pomagały Samorządowi spełniać swoją misję szkolną - Iza wywołuje Sekcję Liturgiczną. 
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Paulina Sekcję Plastyczną
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| Najważniejszy moment dnia - ogłaszamy wyniki II Plebiscytu Urszulanka Roku, a zostaje nią Ewa, nasza Ewa, Sławin :)
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Oto Ona, Urszulanka Roku 2006.
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
	 | 
	 | 
	 
	 
	
 |