| 
	
 | 
	
	
	 | 
	
						 
						
						 | 
						
						Nasze Przewodnicząca i wicePrzewodnicząca stanęły "po drugiej stronie barykady"! W ramach II Dnia Serviam przedstawicieli naszej Rady SU udały się do klas na godzinę wychowawczą, aby przeprowadzić lekcję o Serviam! Lekcje odbyły się we wszystkich klasach, lecz my mamy fotografie tylko z lekcji u Owiec i Stokrot.
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| Lekcja u Owiec (dziewczyny w akcji)
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Rysowanie herbu Serviam z pamięci (rysuje AniaS).
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| Krysia i Agata przysłuchują się lekcji.
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| i prezentacja owoców pracy w grupach.
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| Na lekcji u Stokrot, Aga i Karolina prowadzą zajęcia.
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Lekcja, jaką przygotowały dziewczęta, rzuciła kolążanki na kolana.
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						
	 | 
	 | 
	 
	 
	
 |