| 
	
 | 
	
	
	 | 
	
						 
						
						 | 
						
						Walentynki 2007 - główna odsłona tego wydarzenia w naszej Szkole odbyła się w auli. Tam Samorząd zebrał wszystkie uczennice, aby obejrzeć trochę sztuki (teatr) i szołbiznesu (parada). 
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| Nie można powiedzieć, by podczas lekcji i krótkich przerw wiało w szkole codziennością.
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Dziwne te nasze dziewczyny.. ;)
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| Wzorem uczonych renesansowych sięgano do antyku jako źródła inspiracji.
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Na auli, powszechnie wiadomo, najwygodniejszym krzesłem jest podłoga.
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| Walentynki prowadziła DominikaP (na zdjęciu) i AsiaG.
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Konkurs dramatyczny: AgaP-Ł i OlaC
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| 3 x Gabrysia z klasy pierwszej
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Ciało Pedagogiczne surowo oceniało występy, ale tylko na własny użytek,
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| bo prawdziwe jury to MagdaH, KarolinaDz i DanusiaŻ.
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Wciąż dramatycznie: ZuziaCh i EmiliaSz
								 | 
								 
								 
														 | 
						 | 
						 
						 
						 
						
						
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| (publiczność z uwagą obserwowała występy)
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
														 | 
						 | 
						 
						 
						 
						
												 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| Śmiano się, znaczy występy były udane.
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| W drugiej części pokaz słynnych par miłosnych:
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| Uwaga-uwaga!! Zwycięzcami konkursu dramatycznego są Aga i Ola (w nagrodę sponsorujemy im pizzę).
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Najefektowniejsze stroje znalazły się na MoniceT i JustynieB! A po tym był koniec.
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
	 | 
	 | 
	 
	 
	
	
	  | 
	 
	 
 |