|
|
|
Pierwszy Dzień Wiosny tradycyjnie już zamiast lekcji wypełniała zabawa. W tym roku, nietradycyjnie, wszystkie wiosenne czynności odbyły się w auli szkolnej.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Na wstępnie Emila w efektowny sposób zainscenizowała narodziny wiosny.
|
|
|
Właśnie Emila oraz Ala prowadziły całą uroczystość Pierwszego Dnia Wiosny na auli.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rozpoczęliśmy skeczami pod wiele mówiącym tytułem "Przyroda budzi się do życia". W akcji Stokroty.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jako trzecie wystąpiły Mychy.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Po skeczach mogliśmy zaobserwować trzy gatunki zwierząt (komary, żaby i bociany) uczestniczące w jakże dramatycznym łańcuchu pokarmowym! Komary piją krew (sok pomidorowy).
|
|
|
Żaby (drugaki) konsumują komary,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
po to, by za chwilę zostać pożartym przez drapieżne boćki.
|
|
|
Innym, chyba bardziej ciekawym, aspektem życia fauny są zaloty. W tej części programu dwoje zalotników próbowało zwrócić uwagę "płci pięknej" swojego gatunku (komary),
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
przy akompaniamencie orkiestry.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiosna to oczywiście ukwiecone łąki. Nasza aula stała się taką włąśnie łaką - klasy przygotowywały jedenastokwiatowy bukiet, a oto kilka zdjęć pokazujących proces przygotowywania:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W trakcie wiecu wyborczego sztaby kandydatek próbowały jeszcze (ostatni już) raz wpłynąć na wyborców i zareklamować swoją kandydatkę na Przewodniczącą SU - sztab GabrysiK
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W drugiej części wiecu kandydatki zajęły miejsce na scenie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A sprzed sceny członkinie Rady SU zadawały kandydatkom (czasem) podchwytliwe pytania.
|
|
|
Komisja wyborcza czuwała nad prawidłowością przebiegu wyborów. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lecz nie tylko one, bo i nauczyciele mają prawo "zabrania głosu".
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chwila napięcia i już wiemy, kto zwyciężył - od dzisiaj nową Przewodniczącą SU została Marytna Olszewska z klasy pierwszej!
|
|
|
A po posprzątaniu auli udaliśmy się do szkoły, aby ocenić elementy wiosenne (drzwi i okna), które klasy miały przygotować jeszcze przed dniem wiosny - klasa pierwsza,
|
|
|
|
|
|
|