| 
	
 | 
	
	
	 | 
	
						 
						
						 | 
						
						Pierwszy Dzień Wiosny tradycyjnie już zamiast lekcji wypełniała zabawa. W tym roku, nietradycyjnie, wszystkie wiosenne czynności odbyły się w auli szkolnej. 
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| Na wstępnie Emila w efektowny sposób zainscenizowała narodziny wiosny.
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Właśnie Emila oraz Ala prowadziły całą uroczystość Pierwszego Dnia Wiosny na auli.
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| Rozpoczęliśmy skeczami pod wiele mówiącym tytułem "Przyroda budzi się do życia". W akcji Stokroty.
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						
						
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Jako trzecie wystąpiły Mychy.
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						
						 
					 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| Po skeczach mogliśmy zaobserwować trzy gatunki zwierząt (komary, żaby i bociany) uczestniczące w jakże dramatycznym łańcuchu pokarmowym! Komary piją krew (sok pomidorowy).
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Żaby (drugaki) konsumują komary, 
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| po to, by za chwilę zostać pożartym przez drapieżne boćki.
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Innym, chyba bardziej ciekawym, aspektem życia fauny są zaloty. W tej części programu dwoje zalotników próbowało zwrócić uwagę "płci pięknej" swojego gatunku (komary),
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| przy akompaniamencie orkiestry.
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Wiosna to oczywiście ukwiecone łąki. Nasza aula stała się taką włąśnie łaką - klasy przygotowywały jedenastokwiatowy bukiet, a oto kilka zdjęć pokazujących proces przygotowywania:
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						
						
						
						
						
						
						
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| W trakcie wiecu wyborczego sztaby kandydatek próbowały jeszcze (ostatni już) raz wpłynąć na wyborców i zareklamować swoją kandydatkę na Przewodniczącą SU - sztab GabrysiK
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						 
					
						
						
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| W drugiej części wiecu kandydatki zajęły miejsce na scenie.
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| A sprzed sceny członkinie Rady SU zadawały kandydatkom (czasem) podchwytliwe pytania.  
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| Komisja wyborcza czuwała nad prawidłowością przebiegu wyborów. 							 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| lecz nie tylko one, bo i nauczyciele mają prawo "zabrania głosu".
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						 
						
						 | 
						  | 
						 | 
						  | 
						 | 
						 
						
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 | 
						 
						
						 | 
						
								
								
								
								| Chwila napięcia i już wiemy, kto zwyciężył - od dzisiaj nową Przewodniczącą SU została Marytna Olszewska z klasy pierwszej!
								 | 
								 
								 
						 | 
						 | 
						
						
								
								
								| A po posprzątaniu auli udaliśmy się do szkoły, aby ocenić elementy wiosenne (drzwi i okna), które klasy miały przygotować jeszcze przed dniem wiosny - klasa pierwsza,
								 | 
								 
								 
						
						 | 
						 | 
						 
						 
						 
						
						
							 | 
	 | 
	 
	 
	
	
	  | 
	 
	 
 |